2019年4月16日 星期二

لاللی در استانبول

Grand Bazaar، مسجد آبی Blue Mosque و کاخ توپ‌قاپی Topkapi Palace واقع شده است. AkGun Hotel istanbul ) با ارائه خدمات بی نظیر پذیرای مسافران تور استانبول می باشد. Oran) یکی از هتل‌های استانبول که در قلب شهر قدیمی و در مجاورت مراکز دیدنی جذاب شهر مانند مسجد آبی، گرند بازار، ایاصوفیه و آب‌انبار زیر زمینی و همچنین رستوران‌های رنگارنگ منطقه لاللی واقع شده است.


Mahmut Paşa: ماحموت پاشا (اینجا همه چی‌ یافت می‌‌شود) Merter: مرتر (بیشتر لباس زنانه و مردانه) Zeytinburnu :زیتین. Hotel Mosaic هتل موزاییک هتلی است ستاره در منطقه لاللی. Black Bird در منطقه لاللی استانبول واقع شده و کمتر از کیلومتر از مسجد فاتیح راه است. Wi-Fi رایگان آماده پذیرایی از مهمانان است. Oran) یکی از هتل‌ های استانبول که در قلب شهر قدیمی و در مجاورت مراکز دیدنی جذاب شهر مانند مسجد آبی، گرند بازار، مسجد ایاصوفیه و آب‌انبار زیر زمینی و همچنین رستوران‌های رنگارنگ منطقه لاللی واقع شده است.


Zurich: هتل ستاره ی زوریخ در منطقه ی لاللی و در نزدیکی بسیاری از محوطه های تاریخی منطقه ی سلطان احمد واقع بوده و بنایی به سبک بوتیک است که اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است. Laleli) که برای رفتن به مسجد سلیمانیه. Hotel Buyuk Paris یک هتل سه ستاره میان رده در شهر استانبول واقع در کشور ترکیه است. Buyuk Sahinler هتل ستاره - اتاق صبحانه. Buyuk Paris در فاتح استانبول ، حدود 3متری ایستگاه تراموا لاللی -دانشگاه واقع شده است.


Yasmak Sultan، در بافت قدیمی شهر استانبول و در مجاورت جاذبه های آن از قبیل ایاصوفیا، مسجد کبود، موزه کاخ تاپکاپی ، بازار مسقف، بازار ادویه، آب انبار زیر زمینی و میدان. Istanbul ) بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. Gayrettepe استانبول جای گرفته است. Hotel Sureyya یک هتل سه ستاره میان رده در شهر استانبول واقع در کشور ترکیه است. Your description goes here.


My Assos Hotel Istanbul Turkey) در گروه هتل های ستاره استانبول قرار دارد و واقع در منطقه لاللی استانبول می باشد و از میدان تقسیم دقیقه فاصله دارد. Hotel Arsima Istanbul) در منطقه شیشلی واقع شده و جزء هتل های ستاره استانبول می باشد. Aksaray و متر از مسجد لاللی فاصله دارد. Ahmet Efendi Evi یک هتل سه ستاره اقتصادی در شهر استانبول واقع در کشور ترکیه است.


لاللی در استانبول

Swissotel Istanbul) در منطقه بشیکتاش و در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده و جزء هتل های ستاره استانبول می باشد. Babil واقع در منطقه ینی کاپی در استانبول میباشد. Babil دارای اتاق تخته, تخته, کافی شاپ, رستوران و بار, پارکینگ، آرایشگاه, خشک شویی, مرکز خرید. Hotel Elite World Prestige Taksim) جزء هتل های ستاره می باشد که در مرکز شهر و در میدان تقسیم قرار گرفته است.


Istanbul persian restaurant Turkey استانبول اطلاعات توریست رستوران سفر غذاخوری فارسی لازم مفید نیازمندیهای ایرانیان در ترکیه. Taksim Gonen Hotel Beyoglu) ، تنها ۱متر با میدان معروف تکسیم فاصله دارد. Istanbul Alfa Hotel یکی از هتل آپارتمان های ستاره استانبول می باشد. Goksu گوک سو و یا کاخ کوچوک سو در بخش آسیایی شهر استانبول ساخته شده است و در میان مسجد سلطان احمد و تنگه بسفر واقع شده است. Vezneciler و ایستگاه تراموا لاللی در نزدیکی هتل قرار دارند و همچنین هتل به سایر نقاط شهر و منطقه.


لاللی در استانبول

Hotel Kervansaray Istanbul) جزء هتل های ستاره استانبول می باشد که در میدان تکسیم تور استانبول تاسیس شده است.

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。

熱門文章